Συχνές ερωτήσεις

Εδώ θα δούμε μερικές απο τις πιο συχνές ερωτήσεις που προκύπτουν, αλλά και τις απαντήσεις τους σε λίγο πιο ελεύθερο ύφος


Γίνεται ασφάλιση υγείας μέσω ίντερνετ;

Ένα ασφαλιστήριο υγείας δεν είναι σε καμιά περίπτωση τόσο απλό και τυποποιημένο όπως τα ασφαλιστήρια αυτοκινήτου. Επιπλέον υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες που πρέπει να αναλυθούν όπως π.χ. τυχόν προβλήματα υγείας. Όλα αυτά απαιτούν εξειδικευμένη γνώση και εμπειρία και όχι απλά μια online σύγκριση τιμών όπως γίνεται στην ασφάλιση αυτοκινήτου. Μέσω ίντερνετ όμως μπορεί κάποιος να ενημερωθεί για πολλές λεπτομέρειες και να αναζητήσει τον ασφαλιστικό σύμβουλο με τον οποίο θέλει να επικοινωνήσει επιπλέον και να συνεργάζεται.

Δεν πρέπει ο ασφαλιστής μου να είναι κοντά μου;

Εξαρτάται από το πως εννοεί κάποιος το ''κοντά''. Καμιά χρησιμότητα δεν έχει ένας ασφαλιστικός σύμβουλος μόνο και μόνο επειδή είναι γνωστός, κουμπάρος, ή γείτονας. Αυτό το μοντέλο συνεργασιών διαλύεται λόγω και των σύγχρονων τεχνολογιών. Ένας επαγγελματίας ασφαλιστικός σύμβουλος μπορεί να είναι κοντά στον πελάτη του και να προσφέρει απείρως καλύτερη εξυπηρέτηση με ένα απλό τηλεφώνημα ή email. Αρκεί όπως είπαμε να είναι γνώστης και επαγγελματίας και να ξέρει να καθοδηγεί σωστά και άμεσα.

Πως θα εξυπηρετηθώ αν χρειαστώ κάτι;

Σε κάθε ασφαλισμένο του asfalisi ygeias έχει γίνει εξ αρχής αναλυτική ενημέρωση για τον τόπο και τρόπο εξυπηρέτησης κάθε ανάγκης του. Πάντα προτείνεται κάποιο κοντινό συνεργαζόμενο γραφείο και συγκεκριμένα τηλέφωνα επικοινωνίας με την ασφαλιστική εταιρεία. Το βασικότερο όμως είναι ότι το προσωπικό μου κινητό είναι πάντα ανοικτό και κάθε απορία ή ανάγκη εξυπηρετείται άμεσα στο μέτρο του δυνατού από εμένα. Επιπλέον, μη επείγοντα email απαντώνται εντός 2 ημερών από εμένα προσωπικά, ή κάποιο κατά τόπους συνάδελφό μου, μετά από καθοδήγησή μου.

Πως γίνονται οι πληρωμές των ασφαλίστρων;

Οι πληρωμές γίνονται ετήσια, εξαμηνιαία, τριμηνιαία ή μηνιαία μέσω τραπέζης ή ταχυδρομικών ειδοποιήσεων. Κάθε πληρωμή γίνεται απ ευθείας στην ασφαλιστική εταιρεία και όχι στον ασφαλιστικό σύμβουλο. Ο ασφαλιστικός σύμβουλος δεν πρέπει και δεν χρειάζεται να εμπλέκεται με χρήματα ασφαλισμένων εκτός της προκαταβολής και φυσικά της επιταγής αποζημίωσης.

Ποια είναι η διαδικασία ασφάλισης;

Το βασικό στοιχείο της ασφάλισης είναι η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου υγείας. Εφόσον κάποια από τις προτάσεις που παραλάβατε, καθώς και η μετέπειτα ανάλυσή της, σας καλύπτει, το ερωτηματολόγιο υγείας συμπληρώνεται είτε εξ αποστάσεως με ταχυδρομική αποστολή, είτε κατόπιν προσωπικής συνάντησης μαζί μου, είτε κατόπιν επίσκεψης σε συνεργαζόμενο ασφαλιστικό γραφείο μετά από καθοδήγησή μου. Απαραίτητη είναι μια ελάχιστη προκαταβολή 100€ η οποία επιστρέφεται σε περίπτωση διακοπής της διαδικασίας. Για τις περιπτώσεις αυτές διαβάστε στην αντίστοιχη σελίδα τη διαδικασία.

Γιατί να συνεργαστώ μαζί σας και όχι με τον γνωστό μου ασφαλιστή;

Σίγουρα όλοι μας έχουμε επαφή προσωπική ή επαγγελματική με ένα ασφαλιστικό σύμβουλο. Τις περισσότερες φορές είναι εκείνος που μας ασφαλίζει το αυτοκίνητο ή κάποιος γνωστός-φίλος-συγγενής που ''ασχολείται'' και με ασφάλειες. Το βασικό στα νοσοκομειακά προγράμματα όμως δεν είναι να σας δώσει κάποιος μια εκτυπωμένη προσφορά με ενδεικτικές καλύψεις και στο τέλος μια ετήσια τιμή. Το βασικό είναι να έχετε κάποιον δίπλα σας ο οποίος
  • θα γνωρίζει σε βάθος τους όρους των προγραμμάτων
  • θα έχει εμπειρία και διάθεση να σας εξυπηρετεί ανά πάσα στιγμή
  • να πιστεύει στην υπηρεσία όντας και ο ίδιος ασφαλισμένος
  • να ασχολείται αποκλειστικά με το επάγγελμα
  • να μπορεί να απαντήσει γρήγορα σε όλες τις εξειδικευμένες ερωτήσεις των πελατών του στο μέτρο του εφικτού πάντα
Είναι δεδομένο ότι πολλοί επισκέπτες της σελίδας θα αναζητήσουν εδώ και αλλού πληροφορίες και θα πάνε στον γνωστό τους ασφαλιστή να του πουν ''κάνε μου μια τέτοια ασφάλεια''. Εάν ο εν λόγω ασφαλιστής πληροί τα παραπάνω κριτήρια τότε πολύ καλά θα κάνουν. Μήπως όμως δεν τα πληροί και γι αυτό ήταν ''αναγκασμένοι'' οι ίδιοι να ψάχνουν πληροφορίες στο διαδίκτυο αντί να αποτανθούν με κλειστά μάτια σε εκείνον;

Γιατί να επιλέξω ισόβιο πρόγραμμα υγείας;

Πολύ απλά γιατί έχετε εσείς την επιλογή να κατοχυρώσετε τις παροχές που θέλετε για όσο ζείτε και όχι να εξαρτάστε από τις κατά καιρούς αποφάσεις της οποιαδήποτε ασφαλιστικής εταιρείας. Φυσικά, κανένα πρόγραμμα ισόβιο ή ετήσιο δεν είναι η λύση σε όλα μας τα θέματα. Κάθε πρόταση έχει τα συν και πλην της και κάθε ασφαλιζόμενος θα τα σταθμίσει και με τα δικά του προσωπικά κριτήρια Αναλυτικά τις διαφορές μπορείτε να τις διαβάσετε εδώ

Πότε ξεκινάει η ασφάλισή μου;

Η ασφάλιση ξεκινάει μετά την πληρωμή της πρώτης δόσης ασφαλίστρων του συμβολαίου. Από εκείνη τη στιγμή καλύπτεται οποιοδήποτε ατύχημα, ένα μήνα μετά οποιαδήποτε ασθένεια και 6 μήνες μετά νοσηλεία για ασθένεια σε χώρα εκτός Ε.Ε. Τυχόν διαγνωστικές εξετάσεις εκτός νοσοκομείου μπορούν να γίνουν μετά από 3 μήνες από την έναρξη του συμβολαίου. Στους όρους και εξαιρέσεις των προγραμμάτων αναφέρονται ειδικές περιπτώσεις ασθενειών που καλύπτονται μετά από μεγαλύτερο διάστημα.

Έχω προβλήματα υγείας. Μπορώ να ασφαλιστώ;

Σε γενικές γραμμές κάθε προϋπάρχον πρόβλημα υγείας οδηγεί σε διαφοροποίηση των όρων του συμβολαίου. Κάποια εξαίρεση του προβλήματος, ένα επασφάλιστρο ή πλήρης απόρριψη μιας αίτησης ασφάλισης είναι πιθανά ενδεχόμενα. Προσωπικά δεν μπορώ να πάρω την ευθύνη να πω σε κάποιον να μην κάνει καν αίτηση ασφάλισης γιατί έχει ένα Χ Ψ πρόβλημα. Είναι καλύτερο να γίνει ένα πλήρες αίτημα συνοδευόμενο από εξετάσεις και ιατρικό ιστορικό και να πάρει ο αρμόδιος γιατρός της ασφαλιστικής εταιρείας την απόφαση βάσει των ιατρικών δεδομένων. Υπάρχουν πάντως και κάποια ασφαλιστήρια που, υπό προϋποθέσεις, καλύπτουν και υπάρχοντα προβλήματα υγείας.

Μέχρι ποια ηλικία μπορώ να ασφαλιστώ;

Νοσοκομειακό πρόγραμμα μπορεί να ξεκινήσει κάποιος από 40 ημερών έως και 70 ετών στο πρόγραμμα Full. Στο Πλεονεκτικό το όριο εισόδου είναι τα 55 και στην Ολοκληρωμένη και Απόλυτη Προστασία τα 60 έτη.

Τι σημαίνουν οι όροι ''απαλλαγή'', ''συμμετοχή'' κτλ;

Υπάρχει ειδικό λεξικό όρων στην αντίστοιχη σελίδα. Για καλύτερη κατανόησή τους όμως προτείνω να διαβάσετε και ένα αναλυτικό παράδειγμα αποζημίωσης για να δείτε την πλήρη εφαρμογή τους.

Ποια είναι τα ''ψιλά γράμματα'';

Βασικό κομμάτι της ασφάλισης είναι αυτά τα οποία δεν καλύπτονται. Αποτελεί την κύρια αιτία δυσπιστίας απέναντι στον θεσμό της ασφάλισης. Όχι όμως γιατί υπάρχουν αλλά γιατί σπανίως αναλύονται επαρκώς πριν την ασφάλιση φέρνοντας τους ασφαλισμένους προ εκπλήξεως τη δύσκολη ώρα. Μια συνοπτική παρουσίαση βρίσκεται στη σελίδα όροι και εξαιρέσεις. Να τονιστεί ότι τίποτα δεν υποκαθιστά τους επίσημους όρους του ασφαλιστηρίου συμβολαίου.

Είστε πράκτορας-broker κ Ματωνάκη;

Συνειδητά έχω επιλέξει να ανήκω στο επίσημο δυναμικό της Εθνικής Ασφαλιστικής. Ειδικά για τον κλάδο ζωής-υγείας όπου είναι και η εξειδίκευσή μου, τα προγράμματα της Εθνικής και ο τρόπος λειτουργίας της καλύπτει απόλυτα το 90% των ασφαλισμένων που με εμπιστεύονται. Σε περιπτώσεις όμως όπου γνωρίζω ότι το καταλληλότερο πρόγραμμα για κάποιον το έχει μια άλλη ασφαλιστική τότε συστήνω τον κατάλληλο συνάδελφο για να εξυπηρετήσει, πάντα με την μόνιμη καθοδήγησή μου πριν και μετά την ασφάλιση.

Γιατί έχω ακούσει ότι οι ασφάλειες υγείας είναι ''απάτη'';

Γενικά όλοι μας έχουμε ακούσει κάποια κακή γνώμη από κάποιον άλλο σχετικά με τις ασφάλειες γενικά αλλά και τα νοσοκομειακά συμβόλαια ειδικότερα. Δυστυχώς όμως η εμπειρία μου λέει ότι οι περισσότερες από αυτές τις συζητήσεις γίνονται σε επίπεδο καφενείου. Τη μεγαλύτερη ευθύνη σε τέτοια περιστατικά τη φέρει συνήθως ένας ερασιτέχνης ασφαλιστικός σύμβουλος που δεν ενημέρωσε σωστά τον πελάτη του για δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις. Έπειτα έρχονται οι ασφαλισμένοι που ναι μεν ενημερώθηκαν σωστά αλλά τα άκουσαν όπως αυτοί ήθελαν και ζήτησαν αποζημιώσεις γνωρίζοντας ότι δεν τις δικαιούνται. Φυσικά αυτό δεν θα το παραδεχτούν δημοσίως αλλά στον κύκλο του θα βροντοφωνάζουν ''εγώ που πληρώνω ένα κουβά λεφτά και οι απατεώνες δεν με αποζημίωσαν!!''. Και φυσικά υπάρχουν και κάποιες εταιρείες που δεν έχουν τη διάθεση ή τη δυνατότητα να αποζημιώσουν επαρκώς. Αυτές όμως δεσμεύονται από τους όρους του συμβολαίου και όποια διάθεση αυθαιρεσίας τουλάχιστον περιορίζεται κατά πολύ. Για οποιοδήποτε πρόβλημα λοιπόν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη αιτία και δεν φταίει ο θεσμός που είναι ''απάτη''. Γνώμη μου είναι να μην επηρεάζεστε μόνο από τέτοιες συζητήσεις καθώς αυτός που σας λέει ''αααα τι τις θέλεις τις ασφάλειες, εκεί είναι απατεώνες!'' σε καμιά περίπτωση δεν θα βγάλει από την τσέπη του 30-50-100 χιλ ευρώ αν χρειαστεί να νοσηλευτείτε εσείς ή το παιδί σας. Καθημερινά όμως οι ασφαλιστικές το κάνουν άσχετα με το αν δεν ακούγεται...

Υπάρχει κάλυψη σε έκτακτο περιστατικό;

Η διαφοροποίηση της κάλυψης σε έκτακτο ή μη περιστατικό υπάρχει σε εταιρείες όπου απαιτούν προέγκριση για μια νοσηλεία. Στην ΕΘΝΙΚΗ δεν απαιτείται προέγκριση. Επομένως κάθε περιστατικό, έκτακτο ή προγραμματισμένο, καλύπτεται κανονικά με τον ίδιο τρόπο. Ή έννοια ''έκτακτο περιστατικό'' συναντάται μόνο σε ότι έχει να κάνει με κάποιες δωρεάν ιατρικές παροχές και εξετάσεις που προσφέρουν ιδιωτικά νοσοκομεία σε ασφαλισμένους της ΕΘΝΙΚΗΣ. Δείτε περισσότερα στη σελίδα της Δωρεάν Πρωτοβάθμιας περίθαλψης Αυτό όμως δεν επηρεάζει σε τίποτα κάποια νοσηλεία με οποιοδήποτε συμβόλαιο της ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ.

Ποιος θα είναι ο ασφαλιστής μου;

Οποιαδήποτε διαδικασία ενημέρωσης, ασφάλισης, υποστήριξης, αποζημίωσης διαχειρίζεται αποκλειστικά από εμένα. Κάθε ασφαλισμένος θα έχει ένα άτομο συγκεκριμένο στο οποίο θα απευθυνθεί για κάθε πρόβλημά του ανά πάσα ώρα και στιγμή. Η αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει δυνατότητα φυσικής παρουσίας μου σε όλη την Ελλάδα. Σίγουρα όμως με κάθε ασφαλισμένο υπάρχει προσωπική περιοδική τηλεφωνική επαφή αλλά και συγκεκριμένα γραφεία και σημεία εξυπηρέτησης για κάθε ανάγκη.

Εσείς κ. Ματωνάκη ποιο πρόγραμμα έχετε;

Προσωπικά είχα επιλέξει ό,τι καλύτερο υπήρξε ποτέ στην ασφαλιστική αγορά το οποίο είναι το παλιό Απεριόριστο της ΕΘΝΙΚΗΣ. Ένα πρόγραμμα ισόβιο,χωρίς συμμετοχή, χωρίς απαλλαγή, χωρίς όριο, 100% παγκοσμίως, LUX θέση, 800€ διαγνωστικές εξετάσεις. Αυτό μου στοιχίζει περίπου 100€ μηνιαίως. Αυτό το πρόγραμμα όμως έχει πλέον καταργηθεί και ένα αντίστοιχο που υπάρχει θεωρώ ότι είναι πλέον πολυτέλεια στις μέρες μας, γι αυτό και δεν το προτείνω αρχικά. Άλλωστε για τα άτομα της οικογένειάς μου είχα διαλέξει το ''Πλεονεκτικό'' σαν συνδυασμό κόστους και καλύψεων.

Γιατί έχετε σαν πρώτη επιλογή την Εθνική Ασφαλιστική;

Αυτή τη στιγμή τα νοσοκομειακά προγράμματα της Εθνικής δίνουν τον καλύτερο συνδυασμό κόστους και καλύψεων με βασικό χαρακτηριστικό την ισοβιότητα. Επιπλέον είναι η παλαιότερη εταιρεία στην Ελλάδα, με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς (σχεδόν 25%), ο κλάδος υγείας λειτουργεί άψογα για τον πελάτη και τον επαγγελματία και τέλος είναι η εταιρεία με τις μεγαλύτερες πιθανότητες να είναι στην Ελλάδα και τα επόμενα 20-30-50 χρόνια σε σχέση με τις ξένες πολυεθνικές που μπορεί ανά πάσα στιγμή να φύγουν από την Ελλάδα.

Ποια είναι η έδρα του asfalisi-ygeias.gr

Η βασική παρουσία βρίσκεται σε 2 γραφεία της Εθνικής Ασφαλιστικής στο Μαρούσι και το Ηράκλειο Κρήτης. Από εκει και πέρα συνάδελφοι που εξυπηρετούν υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα.

Εάν στείλω αίτημα επικοινωνίας θα με ζαλίσετε με τηλέφωνα και email μέχρι να ασφαλιστώ;

Η σελίδα αυτή δημιουργήθηκε για να απαντηθούν όλες οι απορίες των ενδιαφερομένων χωρίς το τυχόν άγχος και την πίεση μιας προσωπικής συνάντησης με έναν επαγγελματία. Από αυτό το σημείο και μετά, οι φόρμες επικοινωνίας χρησιμεύουν σε άτομα τα οποία συμφωνούν με το σκεπτικό μου και έχουν βάσιμο ενδιαφέρον να προχωρήσουν σε ασφάλιση. Σκοπός μου δεν είναι να δεσμεύσω ούτε να πιέσω κάποιον να ασφαλιστεί επειδή συμπλήρωσε μια φόρμα και ανταλλάξαμε ένα email.Τα βήματα της επικοινωνίας μας άλλωστε είναι ξεκάθαρα και δεδομένα. O σκοπός μου είναι να ασχολούμαι με κάθε ενδιαφερόμενο σοβαρά και ατομικά ώστε να στείλω την καλύτερη προσφορά που πιστεύω όχι όμως ''απλά για να υπάρχει''. Καλό είναι μια επαγγελματική συζήτηση να κλείνει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο μετά από ένα εύλογο διάστημα ώστε να μην πηγαίνει χαμένος ο χρόνος ο δικός σας και ο δικός μου. Εκτιμώ και ευχαριστώ πάντα όσους ενδιαφερόμενους με ενημερώνουν ακόμα και για τις αρνητικές τους απαντήσεις καθώς με απαλλάσσουν από το βάρος των εκκρεμοτήτων. Κανένα τηλέφωνο ή ηλεκτρονική διεύθυνση δεν διανέμεται, ούτε κοινοποιείται, ούτε χρησιμοποιείται για κανένα άλλο λόγο πέραν της ολοκλήρωσης μιας συγκεκριμένης πρότασης ασφάλισης.

Μπορεί να γίνει κάποια προσωπική συνάντηση για να συζητήσουμε από κοντά;

Πολλές φορές δεν είναι εφικτό λόγω απόστασης και χρόνου να γίνει μια απλή ενημερωτική συνάντηση. Δεν είναι απλό να γίνονται απλά ενημερωτικά ραντεβού σε όλη την Ελλάδα. Συνάντηση μπορεί να γίνει εφόσον έχει προηγηθεί συγκεκριμένη τηλεφωνική και ηλεκτρονική επικοινωνία, υπάρχει συμφωνία στα βασικά σημεία και μένουν να αποσαφηνιστούν λεπτομέρειες. Πάντα μια τέτοια συνάντηση κανονίζεται τουλάχιστον 1 εβδομάδα πριν. Πάντα υπάρχει βέβαια και η δυνατότητα συνομιλίας μέσω Skype, με id το ch.matonakis

Υπάρχει κάποια χρέωση ή δέσμευση για τις υπηρεσίες σας;

Ο ασφαλιστικός σύμβουλος αμείβεται αποκλειστικά βάσει του πελατολογίου του με τη λεγόμενη ''προμήθεια''. Ένα ποσοστό περίπου 8% μετά φόρων και εισφορών από τα συνολικά ασφάλιστρα που καταβάλει ο ασφαλισμένος. Εάν μια συζήτηση με κάποιον ενδιαφερόμενο δεν καταλήξει σε συμφωνία τότε ο ασφαλιστικός σύμβουλος έχει μόνο κόστος. Ακόμα και η σελίδα αυτή δεν περιέχει διαφημίσεις και άλλους τρόπους απόκτησης εσόδων. Ο ασφαλιστικός σύμβουλος αμείβεται βάσει της εμπιστοσύνης των πελατών του και μόνο και δεν υπάρχει λοιπόν καμιά οικονομική δέσμευση ή υποχρέωση σε κάποιον επισκέπτη της σελίδας ή άτομο το οποίο συμπληρώνει φόρμα επικοινωνίας.

Γλιτώνω χρήματα εάν επιλέξω ασφάλιση υγείας μέσω αυτής της διαδικτυακής αναζήτησης;

Όχι.Η ασφάλιση δεν στηρίζεται σε παροδικές εκπτώσεις ούτε δωροεπιταγές. Το τιμολόγιο της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι ενιαίο για όλους και οποιαδήποτε έκπτωση και προσφορά υπάρχει γίνεται από την τσέπη του ασφαλιστικού συμβούλου για δικούς του λόγους. Η καθοδήγηση όμως από επαγγελματίες δεν στοχεύει στο να εξοικονομήσει ο πελάτης προσωρινά 50-60€ αλλά χιλιάδες ευρώ, ακόμα και ολόκληρες περιουσίες σε περίπτωση ανάγκης.

Καλύπτονται φάρμακα και φυσιοθεραπείες μετά από μια νοσηλεία;

Σε γενικές γραμμές καλύπτονται αλλά με ορισμένα προγράμματα τα οποία αναφέρουν χαρακτηριστικά ''έξοδα προ και μετά μιας νοσηλείας''. Εάν δεν αναφέρεται αυτό στις παροχές τότε καλύπτονται μόνο όσο περιλαμβάνονται στη νοσηλεία.

Καλύπτονται χημειοθεραπείες, ακτινοβολίες και αιμοκαθάρσεις;

Σχήματα χημειοθεραπείας και ακτινοβολίας καλύπτονται κανονικά ακόμα και χωρίς να γίνει εισαγωγή στο νοσοκομείο και χωρίς να ισχύει η απαλλαγή. Περιοδικές αιμοκαθάρσεις δεν καλύπτονται καθώς δυστυχώς δεν αποτελούν θεραπεία απλά μια μόνιμη κατάσταση ανικανότητας. Αιμοκαθάρσεις που γίνονται στα πλαίσια μιας νοσηλείας για νεφρό καλύπτονται κανονικά αλλά αυτό είναι ένα μικρό ποσοστό της διαδικασίας. Μια λύση δίνουν ασφαλίσεις για περίπτωση ανικανότητας ή σοβαρών ασθενειών ώστε τα χρήματα που θα εισπράξει από εκεί ο ασθενής να τα χρησιμοποιήσει για τα αναγκαία έξοδα.

Καλύπτομαι εάν προκύψει νοσηλεία όσο είμαι στο εξωτερικό;

Δεν υπάρχουν περιορισμοί στο θέμα της κάλυψης στο εξωτερικό όσον αφορά το θέμα μιας νοσηλείας (δηλαδή να γίνει έστω και μια διανυκτέρευση σε νοσοκομείο λόγω προβλήματος υγείας). Δεν χρειάζονται προεγκρίσεις ούτε άλλες διαδικασίες. Η μόνη διαφοροποίηση είναι ότι τα νοσήλια πρέπει να εξοφληθούν στο εκεί νοσοκομείο και στη συνέχεια να σταλούν στην Ελλάδα τιμολόγια,αποδεικτικά νοσηλείας, γνωματεύσεις κτλ, επίσημα επικυρωμένα από προξενείο και μεταφρασμένα. Έπειτα η αποζημίωση εκδίδεται κανονικά σαν να ήταν μια νοσηλεία στην Ελλάδα. Σε περιπτώσεις όπου μια νοσηλεία είναι προγραμματισμένη και δαπανηρή γίνεται διακανονισμός με την ασφαλιστική εταιρεία και το προϋπολογισμένο ποσό δίδεται προκαταβολικά στον ασφαλισμένο για να νοσηλευτεί.

Καλύπτονται μικρές γυναικολογικές επεμβάσεις ημερήσιας ή κανονικής νοσηλείας;

Κάθε ημερήσια νοσηλεία καλύπτεται ανεξαρτήτως κόστους. Το θέμα είναι εάν το ύψος της εκάστοτε απαλλαγής που εφαρμόζεται επαρκεί για ουσιαστική κάλυψη. Εάν πχ μια επέμβαση στοιχίσει 1.300€ και η απαλλαγή είναι 1.050€ έστω για το Πλεονεκτικό σε Γ θέση (ακόμα και χωρίς νοσηλεία αναγράφεται κάποια τυπική θέση), η αποζημίωση θα είναι η διαφορά των 250€. Φυσικά η χρήση Δημόσιου ταμείου βοηθάει επικουρικά. Ειδικά όμως για την Ολοκληρωμένη Προστασία και Full με 500€ απαλλαγή, κάθε μικροεπέμβαση χωρίς νοσηλεία καλύπτεται 100% σε συμβεβλημένα νοσοκομεία βάσει όρων.

Τα προγράμματα συνεχίζουν εάν εμφανιστεί κάποια σοβαρή ασθένεια, ή εάν υπάρχει αποζημίωση ΑΣΑ, ή σταματούν;

Τα νοσοκομειακά προγράμματα δεν επηρεάζονται σε καμιά περίπτωση, ανεξαρτήτως σοβαρών περιπτώσεων. Ειδικά τα ισόβια. Αυτή που επηρεάζεται είναι η ΑΣΑ η οποία, εφόσον συμβεί κάποια από τις περιπτώσεις, πληρώνεται η αποζημίωση και λήγει. Ισχύει δηλαδή για μια περίπτωση, την πρώτη.

 

 

 

Ηράκλειο | Αθήνα | Θεσσαλονίκη

Ενιαία γραμμή επικοινωνίας: 211 8004634